SAÇ MEZOTERAPİSİ FİYATLARI

Saç mezoterapisi saç dökülmesi sorunu yaşayan kişilerin, rahatsızlıklarının tedavi edilmesinde başarı ile uygulanan işlemlerdendir.

Saç mezoterapisi tedavisinde öncelikli olarak kişinin rahatsızlığının sebepleri araştırılmaktadır. Rahatsızlığın boyutuna göre özel olarak hazırlanan kokteyl karışımlar, saçlı deriye enjekte edilmektedir. Rahatsızlığın boyutuna göre seans sayısı belirlenmektedir.

Uygulanana kokteyl karışımın içerinde vücudun ihtiyacı olan bitkisel ürünler, aminoasitler, mineral ve vitaminler bulunmaktadır. Herkes için standart tek bir kokteyl çeşidi uygulanmamaktadır. Kişiye ve rahatsızlığına özel olarak hazırlanan kokteyl karışımlar ile tedavi süreci yürütülmektedir.

Mezoterapi tedavisinde kullanılan kokteyl karışımlar doğrudan uygulama yapılan bölgeye nüfus etmektedir. Böylece uygulamanın başarı yüzdesi artmaktadır. Doğrudan kas içerisine ya da damar yoluyla yapılan uygulamalara göre etkisi çok daha uzun sürmektedir. Bunun sebebi cilt altına uygulandığında daha yavaş emilmektedir.

Uzmanlar tarafından günde 100 adete kadar gerçekleşen kıl dökülmesi normal sayılmaktadır. Dökülme sayısı belirtilen sayıdan fazla ise doktorunuza danışmanız gerekmektedir.

SAÇ MEZOTERAPİSİNİN AMACI

Saç mezoterapisi uygulamasının temel amacı yaşanan saç dökülmesinin durdurulmasıdır. Sonraki aşamada ise zamanla uyku haline geçmiş olan kıl foliküllerinin, canlandırılarak yeni kılların ortaya çıkmasının sağlanmasıdır.

SAÇ DÖKÜLMESİNİN NEDENLERİ

Saç dökülmesi problemini ortaya çıkaran birçok faktör bulunmaktadır. Bunların başlıcaları;

• Sağlıksız ve dengesiz beslenme,
  • Kullanılan ilaçların olumsuz etkileri,
  • Mantar gibi rahatsızlıklar nedeniyle saç dökülmesi,
  • Kalıtsal sebepler,
  • Saçkıran rahatsızlığı,
  • Saç bakımında kullanılan kimyasallar sebebiyle saç dökülmesi,
  • Doğum sonrası dönemde yaşanan saç dökülmesi,
  • Menopoz dönemi yaşanan saç dökülmesi,
  • Çeşitli hastalıklar sebebiyle saç dökülmesi,
  • Hatalı saç bakımı nedeniyle saç dökülmesi,

Stresin yol açtığı saç dökülmesi olarak sayılabilmektedir.

Saç mezoterapisi tedavisine geçilmeden önce, dökülmenin sebepleri araştırılarak, giderilmesi sağlanmalı ve buna dönük bir tedavi uygulanmalıdır.

SAÇ MEZOTERAPİSİ TEDAVİSİ ETKİSİNİ NE ZAMAN GÖSTERİR?

Saç mezoterapisi uygulamasının etkisi rahatsızlığın boyutuna ve kişiye göre değişiklik gösterir. Tedavi öncesinde planlama yapılmakta, doktorunuz tarafında tedavi süreci hakkında bilgi verilmektedir. Ağırlıklı olarak tedavinin 3. seansından itibaren etki gözlemlenebilmektedir.

SAÇ MEZOTERAPİSİ FİYATLARI

Saç mezoterapisi fiyatları uygulama seans sayısına göre değişiklik gösterir. Tedavi öncesinde yapılan kontrollerde rahatsızlığın boyutuna göre seans sayısı belirlenmektedir. Ücretsiz ön muayene ve fiyat bilgisi için bizimle İLETİŞİME geçiniz.