Saç Mezoterapisi

MEZOTERAPİ UYGULAMASI

Mezoterapi uygulaması farmakolojik veya bitkisel ilaçların enjeksiyonlu yöntemidir.

Mezoterapi uygulaması derin tabakaya veya yüzeysel tabakaya yapılabilir. Genel olarak çeşitli derinliklerde uygulanan mezoterapik ajanlar; aminoasit,vitaminler,mineraller veya cildimizi kalitesini arttıran hyalüronik asit, kolajen ve elastin gibi moleküller içerebilir.

Saç Mezoterapisinde ise uygulanan mezoterapik ajan hem saçlarımızın yapı taşlarını hem de saçlarımızın ihtiyaç duyduğu bileşenleri içinde barındırır.

Mezoterapik uygulama sayesinde mezoterapik ürün vücudumuzda bulunan yıkım mekanizmalarına çok az uğrayarak direk uygulama bölgesi ve tüm vücuda nüfus eder.

Mezoterapi uygulamaları size çok düşük dozlarda, daha uzun seans aralıkları, daha az yan etkili vadeden bir mucizedir.

Mezoterapi Uygulaması hakkında bilgi için videomuzu seyredebilirsiniz.

MEZOTERAPİ UYGULAMASININ KULLANIM ALANLARI

Bütün vücuda uygulanabilir. En iyi bilenen uygulamaları kozmetik uygulamalar ve saç dökülmesi olsa da mezoterapi birçok rahatsızlıkta kullanılabilen bir mucizedir.

• SAÇLI DERİ MEZOTERAPİSİNDE
  • SAÇ DÖKÜLMELERİNDE
  • YÜZ MEZOTERAPİSİ (ANTİ-AGİNG, MEZOLİFTİNG)
  • SELÜLİT TEDAVİSİNDE
  • AKSİYETE DEPRESTON VE UYKU BOZUKLUKLARINDA
  • LUMBAL DİSK HERNİLERİNDE

MEZOTERAPİ NASIL UYGULANIR?

Cilt ve cilt altı dokuya 2 mm, 4mm 6mm veya 13 mm uzunluğundaki en ince mezoterapi iğneleriyle uygulanır.

Mezoterapi uygulamasında kullanılan teknikler aşağıda sıralanmıştır.

• İNTRADERMAL ENJEKSİYON TEKNİĞİ
  • NOKTADAN NOKTAYA ENJEKSİYON TEKNİĞİ
  • DERİN DERİ İÇİ ENJEKSİYON TEKNİĞİ
  • MEZOPERFÜZYON
  • HİPODERMİS ENJEKSİYONU
  • NAPAJ TEKNİĞİ

Sağlık bakanlığı tarafından sertifika almış hekimlerce uygulanabilen mezoterapi, hekiminizin önerileri ve sizin tercihlerinizle yukarıda bulunan tekniklerden biriyle uygulanabilir.

SAÇ MEZOTERAPİSİ NEDİR?

Saç mezoterapisi, FDA (Amerika Sağlık Örgütü) tarafından onaylanmış, başarısı etkili bir tıbbi uygulamadır. Saçlarının döküldüğünü fark eden kadınlar ve erkekler bu uygulama ile saçlarını besleyerek, hem dökülmeyi durdurabilirler hem de daha sağlıklı saçlara sahip olabilirler.

Saç mezoterapisi uygulamasında ince uçlu iğneler ile saç derisine orta bölümden minimal dozajlarda mikroenjeksiyon yapılmaktadır.

Saç Mezoterapisi uygulaması hem androjenik genetik ALS saç dökülmelerinde hem de diğer saç dökülmelerinde etkili bir uygulamadır. Yani dökülme tipimiz her ne olursa olsun saç Mezoterapisi uygulanması vazgeçilmez tedavi yöntemlerinden biridir. Saç mezoterapisi, dermapen vb. uygulamalarla saç dökülmesi tedavisi planlanabilir. Saç dökülmesinde kullanılan daha bir çok tedavi yöntemleri vardır.

SAÇ DÖKÜLMESİNDE VİTAMİNLER SAMPUANLAR

Saç dökülmesinde kullanılması gereken vitaminler ve mineraller şu şekilde özetlemek gerekebilir. B 12, folik asit, çinko, 25 Oh D3 yani d vitamininin aktif formu, magnezyum ve demir saç dökülmesinde önemli moleküller arasında sıralanabilir. Bu vitamin ve minerallerin eksikliği de, fazlalığı da saç dökülmesine neden olabilir. Bu nedenle bu vitamin ve mineralleri kan tahlilleri yapılması ayrıntılı bir laboratuvar analizi sonrası kan seviyelerinin belirlenmesi ve böylece ilaç tedavisine ya da vitamin takviyesine başlaması gerekir.

SAÇ DÖKÜLMESİ NEDEN OLUR

Saç dökülmesi neden olur sorusunun cevabı aslında ikiye ayrılır.

Birinci sebep genetik ailesel androjenik erkek tipi saç dökülmesidir. Bu saç dökülme tipinde ailemizden gelen genlerin bir sonucudur.

Diğer saç dökülmesi sebebi de çevresel faktörlerdir. Çevresel faktörleri bir daha fazla başla toplamak mümkündür.

Bazı rahatsızlıklar da diyabet tiroit fonksiyon bozuklukları gibi ya da koronavirüs gibi bazı rahatsızlıklar saç dökülmesine neden olabilir.

Bazen de otoimmün rahatsızlıklar saç dökülmesi sebebidir.

Virüsler bakteriler mantarlar gibi enfektif rahatsızlık da saç dökülmesi nedenidir.

Kuaför uygulamaları ve saçımıza yaptığımız her türlü travmalarda saç dökülmesi neden olabilir.

SAÇ MEZOTERAPİSİ SAÇ ÇIKARIR MI?

Uygulama yapılan kişilerde saç dökülmesinin durduğu gözlemlenir. Uygulama neticesinde saç köklerinin ihtiyacı olan vitaminler ve mineraller verildiğinden, saçların eski sağlıklı hale dönmesi için ortam hazırlanmış olmaktadır.

Mezoterapi, saçın büyümesini sağlayan bir tedavi yöntemi olmasının yanında özellikle erkek tipi saç dökülmesini de geciktirici özelliği bulunmaktadır.

Saç dökülmesi problemi yaşayanların ilk tercihi olarak seçilmektedir.

MEZOTERAPİ UYGULAMASI KAÇ SEANS UYGULANIR?

Mezoterapide amaç hızlı etki minimum seans ve minimum ilaç dozudur. Seans sıklıkları 7 -10 gündür. İlk seanstan itibaren etki etmekte, 3 seanstan itibaren hasta kendini mutlu hissetmektedir.

Tam tedavi, tam kür için hastalığa ve uygulama bölgesine göre 6-10 seans yeterlidir. Kalıcı etki için her yıl hatırlatma dozlarının tekrarlanması gerekmektedir.

MEZOTERAPİ UYGULAMASININ YAN ETKİLERİ VAR MIDIR?

Cilt altına ve cilde uygulanan mezoterapik ürün vücudumuzda bulunan yıkım mekanizmalarına çok az uğrayarak direk uygulama bölgesi ve tüm vücuda nüfus eder. Vücuttaki yıkım mekanizmalarına daha az maruz kalan mezoterapik üründe yani ilaçlarda daha düşük dozlarda uygulamak mümkün olur.

Mezoterapide ilaç yan etkisi ve alerjisi diğer yöntemler göre çok daha düşüktür.

Uygulama alanında kızarıklık ve küçük morluklar görülebilir.

MEZOTERAPİ UYGULAMASI AĞRI YAPAR MI?

Mezoterapi iğneleri tıp alanında kullanılan en ince iğnelerdir. Her ne kadar minimal bir ağrı olsa da uygulamadan en az 30 dk öncesinde uygulama alanına sürülecek lokal anestezik kremle ile ağrı yok edilebilir.

MEZOTERAPİ UYGULAMASININ ETKİSİ NE ZAMAN BAŞLAR?

Mezoterapide amaç hızlı etki minimum seans ve minimum ilaç dozudur. 3. seanstan itibaren hastalar kendini mutlu hissetmektedir.

MEZOTERAPİ ÖNCESİNDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER

• Ağrı kesici ve anti romatizmal ilaçlar alınmamalı
  • Cildin ölü tabakası, peeling uygulaması ile ya da etkili banyo ve kese ile inceltilmelidir.
  • Uygulama günü cilde makyaj nemlendirici veya herhangi bir ürün uygulanmamalıdır.

MEZOTERAPİ SONRASINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER

• Uygulama sonrasında bol ve temiz kıyafetler minimum olan enfeksiyon riskini sıfıra yaklaştıracaktır.
  • Seans sonrası sadece ilk 24 saatte sudan korumalıdır. Makyaj yapılabilir.
  • Tedavi uygulama alanı 48 saat güneşten korunmalıdır.

MEZOTERAPİ KİMLERE UYGULANAMAZ?

Aşağıda sıralı durumlar haricinde kullanılabilir.

• UYGULAMA BÖLGESİNDE ENFEKSİYON
  • DERİN VEN TROMBOZU GİBİ KANA BOZUKLUĞU RAHATSIZLI OLUP ANTİKOAGÜLAN (KAN SULANDIRICI) TEDAVİ ALTINDA OLANLAR
  • HAMİLELERE
  • BÖBREK YETMEZLİĞİ OLANLAR
  • SON DÖNEM KALP YETMEZLİĞİ OLANLARA UYGULANMAZ

MEZOTERAPİ UYGULAMASININ FİYATI NEDİR?

Fiyatlar hastanın şikayetine ve şikayetin yaygınlık derecesine göre değişiklik göstermektedir. Bilgi için iletişime geçiniz.